دلبندم محمد حسيندلبندم محمد حسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نوگل باغ زندگیم

مادر

1392/2/15 0:26
579 بازدید
اشتراک گذاری

مادر!!!

من چه قدر کوچکم برای اين لقب بزرگ!

خدای خوبم تو را هزاران سپاس که طعم شيرين نعمت مادر بودن را به من چشاندی، تا از اين پس هزاران مرتبه بيشتر شکر نعمت مادر داشتن را به جاى آوردم.

چه حس زيبايی که: روز ميلاد مادر آب و آيينه، حضرت زهرای مرضيه سلام الله عليها روز مادر است...

کاش پروردگارم همتم دهد تا فاطمه وار مادری کنم...

پسرم،  محمدحسينم، تو تمام لطف  خدايی به من!

وجود نازنين تو، مرا  لايق مادر بودن کرد...

م ح

احساسم نوشتنی نیست! بزرگ که شدی بیا تا برات تعریف کنم... تا آخر عمر لذتش برام میمونه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مائده(ني ني بوس)
11 اردیبهشت 92 18:41
روزت مبارك عزيزم
مامان ریحانه
13 اردیبهشت 92 23:11
سلام عزیزم،مامان جون مهربون که سرشار از صبر هستی مخصوصا این روزها که این آقا غذا و داروهاشو نمی خوره و تو این همه صبور و مهربونی،خسته نباشی عزیزم و روز زیبایت مبارک.