دلبندم محمد حسيندلبندم محمد حسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

نوگل باغ زندگیم

نظرات (7)

مامان ریحانه
13 آذر 91 23:41
وای ای خدا جون چه مردی شده چه عکسای قشنگی خاله جون افرین به این مامان زرنگ و مهربون که زود به زود برامون عکس میزاره.
نفیسه
14 آذر 91 15:26
الهی قربونت برم که اینقدر شکل مامانت و مامان بزرگ دوست داشتنیت شدی اقا کوچولو


خدا نکنه دوست جونم. واقعا شبیه مامانشه؟! پس خدا رو شکر خوشگله پسرمون!
مامان آراد(خاطره)
14 آذر 91 20:06
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه...
آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحالمون میکنین اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون میزارم برین و برامون که کدمون 007 هستش رای بدین...هر وبلاگ میتونه به دو نفر رای بده...
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


خاله مهروز
16 آذر 91 23:26
سلام سارای عزیرم ، وای که چقدر این پسر خورنی شده ،خدا حفظش کنه که روز به روز ملووووس تر میشه ، لحظه شماری میکنم برای چهارشنبه که یه عالمه بغلش کنم

سلااااام. من و مامانم هم خیلی خوشحالیم چون برای اولین بار دو تایی با هم میریم مهمونی!
يگانه
19 آذر 91 21:30
سلام عزيزم خوبين؟ عزاداري هاتون قبول باشه قربون اين گل پسر بشم چقدر شبيه خودت عزيزم مواظب گل پسر باش التماس دعا
خاله نجمه
24 آذر 91 23:35
چه عسلیه این پسر گل.... چقدر شکل باباشه!!! مشتاق دیدار محمدحسین عزیزم
يگانه
2 دی 91 20:44
سلام عزيزم خوبي جات هفته قبل خيلي خالي بود خيلي به يادت بودم خيلي عكسايي كه فرستادي خوشگل بود
انشأ...هوا كه گرمتر شد بياين
مواظب اين گل پسر جيگر باش سرما نخوره
خدانگهدار


سلام یگانه جان، دلم پیش شماها بود. انشاالله حضرت رضا علیه السلام به زودی دعوت کنند و بیایم. به همه سلام برسون عزیزم.