دلبندم محمد حسيندلبندم محمد حسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

نوگل باغ زندگیم

نظرات (6)

خاله نورا
26 آبان 91 23:53
الهی من قربونش برم چه مردیه
ما شاالله
خدا حفظش کنه دلم یه ذره بود بیبنش
خداحفظش کنه


ممنون عزيزم. ولى من اگه هى عكس بذارم ديگه نمياى پسركمو ببينى!
خاله محدثه
27 آبان 91 1:07
واااااااااای عزیز خاله چه عکسای قشنگی مامان سارا از تو گل پسر گرفته مخصوصا این آخریه که به دوربین نگاه می کنی روی ماهتو می بوسم فرشته ی مهربونخدا می دونه چقدر دلم برات تنگ شده


دل من و مامانم هم تنگ شده خاله جونم بيا پيشمون ديگه....
يگانه
27 آبان 91 17:08
واى ماشا... چه جيگري شده الهي فداشم مواظبش باش

قربونت يگانه جون. حرم رفتين محمدحسين رو ويژه دعا كنيد و از طرف من هم نايب الزياره باشيد...
نفیسه
29 آبان 91 18:42
الهی قربونش برم که اینقدر خوشگل.
یه دنیا دوست دارم سرباز کوچولوی حضرت
:
به مامان سارا بگو زودتر بیارت جلسه


وااای ممنون. منم دلم حسابی هوای کلاس و بچه ها رو کرده. میام انشاالله، به زودی..
mina
2 آذر 91 9:24
چشم شما روشن مامان محمدحسین عزیز.
عکساش خیلی هیجان زدم کرد.به نظرم وقتی خوابه چشماش خیلی شکل مامانشه.
لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم


سلام. ممنون از لطف شما. فقط من شما رو به جا نياوردم! خوشحال ميشم بدونم اين يادگارى رو كدوم عزيز گذاشته
مهناز
8 آذر 91 17:38
ای جونم خدا حفظش کنه خدا جــــــــــــــونم منم یه عدد نی نی می خوام