دلبندم محمد حسيندلبندم محمد حسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

نوگل باغ زندگیم

قدمت مبارک عزیزم

1391/8/20 20:44
662 بازدید
اشتراک گذاری

نو گل باغ زندگی ما بعد از ظهر هشتم آبان ماه به زیبایی شکفت!

الحمدلله رب العالمین

حسین کوچولوی من

نفسم

جیگرم

خدای مهربون حافظت باشه سرباز کوچولوی حضرت مهدى (عج)

15آبان91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نیلوفر ورزش نژاد
15 آبان 91 10:14
سلام مامان خوشبخت که پسر گلتون تو همچین روزهای عزیزی به دنیا اومده. سلام آقا محمد حسین. هزار ماشاء اله. سارا خانم، من کارمند پدرتون تو دفتر امیتاک هستم. روزی که شما بیمارستان بودید تا به سلامتی فارغ بشین، من دفتر بودم. نمیدونید پدرتون چه شور و هیجان و در عین حال دلواپسی ای داشتن تا شما فارغ بشین !!! ان شاء اله که خدا به همه خانواده تون سلامتی بده. (قدر پدر و مادرتون رو هم خیلی بدونید). من هم مثل شما یک مادرم و میدونم مادر شدن چه حس بینظیریه... مادر شدنتون مبارک.دلتون شاد.
عمه انیسه
15 آبان 91 11:29
ماجرا جوست، عجله دارد! متولد هشتم‌ آبان: خوش‌بين، سخاوتمند و خوشبخت است و خوشبختي‌اش را با ديگران تقسيم مي‌كند. ذهني پاك و مذهبي دارد و سفر به مكان‌هاي مقدس از علايق اوست. آرام و صميمي به نظر مي‌آيد و با اطرافيانش طوري برخورد مي‌كند تا بتوانند به او اطمينان كنند ولي در درون خصوصيات ديگري دارد. در عين پرتحرك بودن، بي‌قرار است. اين بي‌قراري گاهي در او ايجاد استرس مي‌كند. در رويارويي با مشكلات، قدرت كافي دارد. اما خيلي حوصله مواجه شدن با مشكلات را ندارد. در شغلش موفق بوده و وضع مالي خوبي دارد. اين موفقيت را مديون زحمات و تلاش‌هاي خودش است از طرفي هم بلندنظري، قدرت رهبري و شور و حرارتش او را به جلو مي‌برد و در زندگي به آسايش مي‌رسد. در انتخاب همسر مشكل‌پسند است و آرزومند داشتن همسري است كه بتواند به او افتخار كند و زيبا، باهوش و خوش‌رفتار باشد و هر آنچه يك مادر بايد داشته باشد در همسرش جست‌وجو مي‌كند. اين مرد متفكر، باملاحظه و ماجراجوست و آرزو دارد زود به خواسته‌هايش برسد و كمي هم عجول است.
مامان ریحانه
15 آبان 91 12:25
عزیزم چه عکسای قشنگی واییییییی مخصوصا این آخریه من کهه ضعف کردم اما بگما مثل اینکه هم شبیه مامانشه هم باباش خدا بهتون ببخشدش ببوس این فرشته ی کوچولو رو.
خاله مهدیه
15 آبان 91 12:43
سلام سارا جان مبارک باشه وای چه پسر نازیه خدا حفظش کنه عزیزززززززززززم
خاله نگار
15 آبان 91 16:39
وااااای که چقدر خوشحالم مامان سارای عزیزم که مسافر کوچولوت از راه رسید. دوس دارم زودتر بیام روی ماه نی نیتو ببینم. محمد حسین جونم به دنیا خوش آمدی. میدونی که خدا چقدر دوستت داشته چون مامانت یکی از مهربان ترین فرشته های دنیاس.
yeganeh
15 آبان 91 20:47
salam sara joon masha alah cheghadar naz az tarf man ye boos mohkam bokon pesar khoshgeleto


سلام بر یگانه جان، شما بی زحمت از مشهد تشریف بیارید دیدن گل پسر ما خودتونم ماچش کنید!!!
يگانه
18 آبان 91 12:55
سلام عزيزم وظيفه م كه بيام ولي ما كم سعادتيم كه قسمت نشده بيايم از نزديك روي ماه گل پسر ببوسم فعلا شما از طرف من ببوسش تا هر وقت قسمت شد خودم بيام ماشا.... اينقد ناز دل هم مون واسش ضعف ميره مخصوصا مامانم بازم عكس بزار از محمد حسين جان ممنون ميشم ايشا.. خدا از چشم بد دور نگهش داره به أميد ديدار
خاله نورا
21 آبان 91 15:15
عزیز دلم برامون عکس بزار .. دلم یه ذره است واسه دیدنه این شاه پسر
ما (من و گاهی بابا)
9 دی 91 12:46
سلام گل پسرت دقیقا یک هفته از دخترم بزرگتره ! روزی که داشتی این پست رو مینوشتی (15 آبان) دخترم به دنیا اومد. گل پسرتم که مارکداره مخصوصا اون کریرش !