دلبندم محمد حسيندلبندم محمد حسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نوگل باغ زندگیم

اولین محرم

1391/9/8 11:05
581 بازدید
اشتراک گذاری

من که با تربت تو کام لبم باز شده

اصل این نوکریم از ازل آغاز شده

مادرم درس غلامی توام می آموخت

اولین پیرهن مشکی من را می دوخت

اولین شال عزا را پدرم داد به من

گفت خوب از غم ارباب کرم سینه بزن

پدرم گفت که در دامن مادر بودی

گفت آن وقت تو اندازه اصغر بودی

 

یا حسین

یا حسین

 امروز عاشورا بود! شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام.

محمد حسین جان سینه زن کوچولوی ما امروز در بیست و هفت روزگی قدم به اولین مجلس عزای سیدالشهدا علیه السلام گذاشت...

تا آخر عمر خدمتگزار صاحب اسمت باشی عزیزدلم

  

   روضه ای که شما رو بردیم منزل پدربزرگ مامان بود، خدا حفظشون کنه و بهشون سلامتی بده، با جون و دل زحمت میکشن. امروز هم همگی مهمان اباعبدالله الحسین علیه السلم بودن، عقیقه شما آقا کوچولو هم سر این سفره پر خیر و برکت بود.

بابا جون

5آذر91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محدثه
7 آذر 91 0:28
قبول باشه عزیزم کوچوی مهربون التماس دعا
نفیسه
8 آذر 91 12:57
سلام عزیزم یک ماهگیت مبارکاین روزها هرچی روضه رفتم و اسم حسین به گوشم خورد یادت افتادم و برای سلامتی و عاقبت به خیریت دعا کردم محمدحسین کوچولو انشاالله صاحب اسمت نگه دارت باشه خیلی دوست دارم


سلام، وااای خیلی خوشحال شدم از اینکه یادت بود! ممنون که به یاد کوچولوم بودی و براش دعا کردی... خدا رو شکر به خاطر دوستای خوبم