دلبندم محمد حسيندلبندم محمد حسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

نوگل باغ زندگیم

نی نی منتظرتیم

1391/8/7 19:07
582 بازدید
اشتراک گذاری

   به گفته ی خانم دکتر موسویniniweblog.comشما باید همین روزا میومدی آقا پسرم، یعنی تقریبا ١٠ روز زودتر از ٤٠هفته کامل. پس کجا موندی فدات شم؟!

   عرفه و عید قربان هم گذشت خبری نشد.. گمون کنم منتظر عید غدیری عزیزم!

البته این شبا هم کم بلاگیری نمیکنی! مخصوصا همین امشب و در حال حاضر...niniweblog.comشدیدا غیر قابل پیشبینی هستی!

ساعت ١١:٢٥ شبه. بابایی ١٠ بود رفت بخوابه niniweblog.comاین شبا بهانه ی زود خوابیدن آقای پدر اینه که نصفه شب باید پاشیم بریم بیمارستان.

منم رفتم که زودتر بخوابم ولی شما جیگر مامان اصلا دلت نمیخواست بخوابیمniniweblog.com . گهواره ی قشنگت کناره تخته، باورم نمیشه اینجا معصوم و زیبا خوابیده باشی و دستای کوچیکت تو دستام باشه... چه حس نزدیکی!

   امروز برام خیلی عالی بود. دو هفته بود نتونسته بودم برم جلسه، دلم گرفته بود.. امروز دوستای خوبم زحمت کشیدن اومدن خونه ی ما تا کلاسمون اینجا برگزار بشه.

   بعد از کلاس هم به عادت زیبای هرسال چون نزدیک عید غدیر هستیم دسته جمعی خطابه ی غدیر رو خوندیم و ناهار هم مهمان دستپخت خوشمزه ی استادمون بودیم.

   دوستای عزیزم یه کیک خوشگل واسه شما پسر گلم اوردن، از همشون ممنونم که امروز در کنارم بودن تا من و محمدحسین جان هم از فیض خوندن خطبه غدیر بی نصیب نباشیم. راستی اگه بدونی چه بارون  قشنگی بارید! شیرینی لحظات امروز رو دو چندان کرد...niniweblog.comالحمدلله.

اینم عکس کیک نی نی:

نی نی

مرسی خاله جون های گلم

٦آبان٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله نورا
8 آبان 91 0:40
عزیزم دیشت خواب دیدم نی نی ات داره می آد به سلامت ان شاءالله سلامت و شاد باشید..
mina
9 آبان 91 12:05
مادر عزیز محمدحسین جان وبلاگ زیبایتان را دیدم.انشااله همین روزا چشمتان را روشن میکند.
انشااله یار امام زمان میشود و همیشه چشمتان روشن میماند.برای سلامتی محمدحسین عزیز و مادر عزیزش دعا میکنم.منتظرش هستم


خيلى ممنون از لطف شما عزيزم. بهترين دعا رو براى فرزندم كردى
محدثه
12 آبان 91 2:32
ای خدا جونم شکرت وای اول و ان یکاد خوندما اصلا نمی دونم از خوشحالی چی بگم انگار سارا کوچولو شده
خاله هانیه
13 آبان 91 20:45
محمد حسین جان خوش اومدی مادر و پدر محمد حسین عزیز چشمتون روشن، امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین و محمد حسین عزیز زیر سایه شما و امام زمان بزرگ بشه