دلبندم محمد حسيندلبندم محمد حسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

نوگل باغ زندگیم

لباس 44سانتی!

1391/7/22 11:08
710 بازدید
اشتراک گذاری

 تیتیشاین سرهمی که مامانی تن عروسک کرده واسه شما پسر گلمه، شاید این اولین لباسی باشه که تنت میکنم، چون از همه لباسات کوچیکتره!

بابایی باورش نمیشه که شما وقتی به دنیا میای انقدر کوچولو باشی!!!

قد لباس رو با خط کش اندازه گرفتم ٤٤سانتی متر بود!

امروز از مجله نی نی اس ام اس اومد که هفته ٢٨،  نی نی شما ٣٢ سانت است...

الهی فدات شم هنوز باید کلی بزرگتر بشی تا لباست اندازت بشه پسرکم. 

تصور دست و پاهای ناز کوچولوت، بغل کردن و بوسیدنت.. وای چه قدر شیرینه!

خدا حافظت باشه نفسکم

16شهریور91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله محدثه
7 شهریور 91 0:34
سلام عزیز دلم دیشب که تو دل مامان دیدمت خیلی بزرگ شده بودی واسه خودت مردی شدی خاله جون چیزی نمونده به اومدنت عزیزم.
خاله مهروز
18 مهر 91 14:51
سلام عزیر خاله محمد حسین جونم بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه آقا پسر گلمون هستم . خوش به سعادتت که پدر و مادر خوب و با ایمانی داری ،یقین دارم که جزء گل پسرای خوب خودمون میشی . خدا حافظ و نگهدارت باشه خوب من


وااای مرسی. مامانی من که خواهر نداره ولی این همه دوستای خوبش خاله های منن! خاله مهروز یکی از خاله های درجه یکمه.
دوست جونه مامان سارا
25 مهر 91 16:00
چه قدر بی ذوقین! بیاین واسه پسرمون کامنت بذارین دیگه مامانش که گفت وبلاگش رو به همه داده!