دلبندم محمد حسيندلبندم محمد حسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

نوگل باغ زندگیم

قدمت رو چشم

1391/7/29 22:38
918 بازدید
اشتراک گذاری

 کوچولوی من، محمدحسینم،

از تودل مامانی خسته شدی؟ یا شاید دلت واسه دیدن مامان و بابا تنگ شده!

دیروز رفته بودم پیش خانم دکتر، گفت گل پسرتون عجله داره واسه به دنیا اومدن، زودتر از وقت خودش که ١٧آبان بوده منتظرش هستیم.

مثل هر بار با شنیدن صدای قلبت پرواز کردم..

و مثل هر بار گفتم خدایا محبت مولا امیرالمومنین علیعلیه السلام  رو که تو این قلب کوچولو گذاشتی هر لحظه بیشترش کن..

   بابا محمدامین که از حرف خانم دکتر خیلی خوشحال شده. خدا میدونه که دل منم دیگه طاقت نداره، هر وقت بیای قدمت رو چشم نازنینم، ولی اگه یکم صبر کنی تپل تر میشی جوجه ی من، مامان سارا فقط به خاطر شما بیشتر استراحت میکنه که انشاالله به قول مادرجون به وقت و ساعت معین قدم به دنیا بذاری..

اینکه نمیدونم کی میای و هر شب منتظرت هستم حس قشنگیه!

خواست خدای مهربون و ولی نعمتت حضرت مهدی صلوات الله علیه ست که کی به شما اجازه بدن وارد دنیا بشی عزیزدلم...

نی نی

25مهر91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)