دلبندم محمد حسيندلبندم محمد حسين، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نوگل باغ زندگیم

شعر نی نی

1391/7/22 10:47
252 بازدید
اشتراک گذاری

این شعر از زبون تودلی های کوچولو واسه مامانای مهربون سروده شده

با ریتم "عروسک قشنگ من" بخونیدش

070424 5qq9 Strawberry Emoticons 

سلام سلام صبحت به خیر مامانه خوبم

توی دلت دیشب تا صبح راحت خوابیدم

الآن که وول وول میخورم بدون گشنمه

تو رو خدا معطل نکن بخور صبحونه

آخه من میخوام زودتر تپل شم

بیام به دنیا پیش تو باشم

یه پسر خوشگل بلا با لپ قرمز

نمیکنه مهر تو رو فراموش هرگز

مامان جونم از صبح تا حالا چه قدر راه رفتی

به جون تو سرم گیج رفت یکم نشستی

آخه باید لالا کنی تا جون بگیرم

تو دلتم، منتظرم، تا که بزرگ شم

 

مامان خوبم مواظبم باش

قرآن بخون و یاد خدا باش

 

این هفته های آخرم زودی میگذره

اومدنم سختی هاتو از یاد میبره

میام و چشم بر هم زدنی بزرگ میشم

قول مردونه میدم که خیلی خوب باشم

16مهر91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحانه
16 مهر 91 22:28
عالی بود عزیزم
دوست جونه مامان سارا
25 مهر 91 15:57
خودت شعرو گفتی؟؟؟
راستشو بگو خیلی باحال بود


شعرو محمدحسین جان سروده!
زهرا
27 مهر 91 21:58
سلام من دختر دائي مامان جونت هستم خيلي دوستت دارم شعرت هم خيلي قشنگ بود زود باش بيا